A szolgáltató neve: Lénárt Viktor e.v A szolgáltató elérhetősége rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: [email protected] Nyilvántartási száma:52395400 Adószáma: 68889186-1-29 Telefonszáma: +3650 122-6138
Alapvető rendelkeztések
2.1 A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre valamint jelen Szabályzat értelmezése a magyar jog az irányadó,különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V.törvény (Ptk)és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII. (Elker.tv).Törvény. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül irányadók.
2.2 A jelen Szabályzat 2022.01.12. hó napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot ( a módosítást okot adó körülmények: szállítási költség változása ,jogszabály változása,üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások.) A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a Weboldal közzéteszi-mely idő alatt a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni .Felhasználók elfogadják a weboldal használatával ,hogy rájuk nézve valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3 Szolgáltató fenntartja magának minden jogot a weboldal annak bármilyen részlete és az azon megjelenő tartalmak,valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.Tilos a weboldalon megjelenő termékek letöltése,elektronikus tárolása a szolgáltató elektronikus hozzájárulása nélkül.
Regisztráció /Vásárlás
3.1 Felhasználó weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti,hogy jelen ÁSZF,és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja,az adatkezeléshez hozzájárul.
3.2 Felhasználó a vásárló/regisztráció során köteles a saját valós adatait megadni.A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan,vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejött elektronikus szerződés semmis.Szolgáltató kizárja a felelősséget,amennyiben más Felhasználó nevében ,más személy adataival veszi igénybe a szolgáltatást.
3.3 A Szolgáltató a Felhasználó által tévesen és /vagy pontatlanul megadott adatokra visszafizethető szállítási késedelmért, illetve egyéb problémáért hibáért semminemű felelősséget nem vállal.
3.4 A Szolgálató nem terhelő felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó jelszavát elfelejti ,vagy az illetéknek számára bármilyen nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
Megvásárolható termékek,szolgáltatások köre
4.1 A megjelenített termékek elsősorban online, de kivételes esetekben külön megállapodás alapján emailben és postai úton is megrendelhetők A termékre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők tartalmazzák a Törvényben előírt áfát. A szállítási költséget külön kerül elszámolásra.
4.2 A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét ,leírását.A termékről fotót tölt fel amely eltérhet a valóságtól.
4.3 Amennyiben akciós termék kerül bevezetésre a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.4 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webshop felületére,különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék átlagos piaci árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő pl 0 vagy 1 Ft -os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Felajánlhatja a helyes áron történő értékesítést,amelynek ismeretében az ügyfél elállhat a vásárlási szándékától.
4.5 A 4.4 pontban ismertetett hibás ár esetén feltünő értékaránytalanság áll fent a termék valódi és feltüntetett ára között,amiről vélelmezhető, hogy, egy vevő azonnal észlel.Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V törvény (Ptk)alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezéssel jön létre.Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződés feltételekben ,abban az esetben nem beszélhetünk érvényes szerződésről. Ennek alapján a hibás/téves áron igazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
Rendelés menete 4.6 A felhasználó a megvásárolni kívánt termék darabszámát beállítja.
4.7 A kosárba gombra kattintva a Felhasználó a kosárba helyezi a terméket.A Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát és befejezheti a vásárlást.
4.8 Amennyiben a vásárló további terméket szeretne a kosárba helyezni akkor vásárlás folytatást kell választania.
4.9 Árajánlat házhoz szállítás futárszolgálattal igény szerint a Szolgáltató egyedi árajánlatot készít a termék tömege, mérete, megrendelés összértéke függvényében.
5.1 A fizetés oldalon a felhasználó választ az alábbi fizetési módok között.
5.1.1-készpénzes fizetés – A Felhasználó a Szolgáltató telephelyén vagy egyéb helyszínen HUF ban azaz forintban fizeti meg a vételárat.
5.1.2-banki átutalás- Felhasználó a visszaigazoló emailen túl kap egy díjértesítő emailt amin a számlaszámot feltünteti.
5.2 Adatbeviteli hibák javítására a Felhasználó a megrendelés folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni ahol javítani tudja a bevitt adatokat.A rendelés folyamata alatt a kosár tartalma folyamatosan látható módosítása lehetséges. A rendelés során a felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére.
5.3 Az adatok megadását követően a Felhasználó a MEGRENDELEM gombra kattintva tudja elküldeni a megrendelését illetve megjegyzést is fűzhet a rendelésével kapcsolatban.
5.4 A Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen Álltalános feltételeket és fizetési kötelezettségét.
5.5 A Felhasználó a megrendelést követően visszaigazolást kap.A szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősséget amennyiben a Felhasználó nem megfelelő email címet adott meg.
5.6 Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság merül fel fenntartjuk a jogot a korrekcióra.Ilyen esetben a hiba felismerése után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót. A Felhasználó ezt követően elállhat a szerződéstől.
Megrendelések feldolgozása és teljesítés
5.7 A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik.
5.8 Általános teljesítési határidő raktár készleten lévő termékek esetén ,a szerződés létrejöttétől számított 7 munkanapon belül. Amennyiben az adott termék nincs készleten,úgy a kiszállítási határidő a rendelés visszaigazolásáról szóló emailben foglalt határidőben kerül kiszállításra.
5.9 A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt kitűzni.
6.1 Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettséget azért nem teljesíti ,mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére,köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni.Valamint a Felhasználó által fizetett összeget visszatéríteni.
Elállás joga
6.2 Tekintettel arra,hogy Szolgáltató nem fogyasztók részére végez termékértékesítést ,ezért a 45/2014.(II.26.)Korm. rendelet szerinti elállási jog gyakorlására nincs lehetőség.
Kellékszavatosság
6.3 Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
6.4 Felhasználó kellékszavatossági igénnyel élhet: kérheti a kicserélést kivéve ha a Felhasználó által választott termék teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna.
Vegyes rendelkezések
6.5 Amennyiben Szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja ,a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról történő lemondásnak.Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezetten írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.
6.6 Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeket békés úton próbálják rendezni.
6.7 Szolgáltató webshopja Magyarországon működik ,karbantartását is itt végzik.A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó a magyar jog.
Panaszkezelés rendje
6.8 Áruházunk célja,hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben,a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban,úgy panaszát a fenti telefonszámon vagy email címen ,vagy levél útján közölheti. Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja.Ha vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali vizsgálata nem lehetséges a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
6.9 Írásbeli panaszát a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja.A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.